dinsdag 12 juli 2011

Maandag 11 juli

De dag is nog niet om maar ik verveel me dus ga maar wat schrijven voor het blog.
Vandaag is tot nu toe een rustig dagje, ik heb tot half 11 (denk ik) geslapen. Daarna hebben we boodschappen gedaan in het centrum van Chamonix. Onderweg naar de winkel zagen we een behoorlijk aantal paragliders, die best laag vlogen (helaas geen foto's maar wel een mooi gezicht). Tijdens het boodschappen doen mis je wel wat dingen vaan thuis en de prijzen liggen ook aardig hoog...
Ondertussen was het alweer half 2 voordat we lunchten. Na de lunch gingen papa en mama op onderzoek uit naar waar de liften precies zijn. Ondertussen gingen Christiaan en ik tafeltennissen en tafelvoetballen, ik wou ook gaan poolen alleen dat kost 2 euro en dat hadden we niet bij ons. Nu zit ik op de bank te typen en Christiaan is aan het Mario-karten op (mijn) DS. M'n MP4 (die Christiaan nu gebruikt omdat ik een Ipod heb) is op de TV aangesloten dus we luisteren ook muziek.

Ongeveer een half uur later komen papa en mama weer terug van hun 'onderzoek' naar de liften, maar wat bleek, ze zijn ook met de lift omhoog gegaan. Dit was niet de afspraak!!! ;) Na het eten (spaghetti) gingen we poolen en tafeltennissen. ik heb 2 keer gepoold, een keer tegen papa en een keer tegen Christiaan (allebei gewonnen :D ). daarna nog even met z'n vieren gedubbeld met tafeltennis.
Terug in het appartement even wat dingen overleggen over de activiteiten van de komende twee weken.
(Marilse - foto's volgen later)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten